Wit dorp(1).png

FAQ

FAQ

Ben je op zoek naar meer info over één van onze producten, diensten, of een lopende bestelling? Bekijk onze lijst met veelgestelde vragen hieronder om snel een antwoord te vinden. Als je het antwoord niet kunt vinden, neem dan contact met ons op.

HEBBEN JULLIE OOK EEN FYSIEKE WINKEL?

Nee, wij hebben momenteel geen fysieke winkel of verkooppunt.

Je kan onze collectie bewonderen en eenvoudig bestellen in onze online shop.

Heb je een vraag voor ons of had je graag persoonlijk advies?

Contacteer ons dan zeker, wij helpen je heel graag verder.

WELKE BETAALMOGELIJKHEDEN ZIJN ER?

Voor alle bestellingen kan je veilig en gebruiksvriendelijk betalen met VISA, Mastercard of Bancontact. Lukt het toch niet om de betaling correct af te ronden? Neem dan contact met ons op.

WAT ALS IK NIET THUIS BEN ALS HET PAKKET WORDT AANGEBODEN?

Wij raden je in de eerste plaats aan om voor de levering een adres op te geven waar overdag iemand aanwezig is om het pakket in ontvangst te nemen.

Is dit niet mogelijk en lukt de 1ste poging tot levering niet? Geen zorgen, de koerierdienst zal een 2de keer langs komen om het pakket aan te bieden, of je krijgt een briefje in de brievenbus met de melding dat je het pakket kan ophalen bij je dichtstbijzijnde Pick up punt. 

 

Je kan via de track & trace code het pakket ook volgen en indien gewenst het adres voor levering aanpassen, of een veilige plaats doorgeven waar de koerier het pakket mag leggen als je niet thuis bent.

Nog meer informatie over de verzending kan je hier vinden.

WAT IS JULLIE RETOURBELEID?

Wij hopen natuurlijk dat je tevreden bent met jouw aankoop. Is dit toch niet het geval? Je hebt recht op 14 dagen bedenktijd en kan binnen deze termijn gebruik maken van je herroepingsrecht.

Contacteer ons uiterst 14 dagen na ontvangst van je bestelling om ons te laten weten dat je de goederen wil retourneren. De kosten voor het retourneren van de zending zijn voor rekening van de klant.

Wij zorgen voor de terugbetaling van de bestelling zodra wij de goederen retour en in goede staat ontvangen hebben.

IK HEB EEN WINKEL EN ZOU JULLIE PRODUCTEN GRAAG VERKOPEN

Dat kan zeker. Contacteer ons voor meer informatie en onze B2B voorwaarden.